آموزش سئو

ساخت وبلاگ

 

بررسی روش های مختلف کسب درآمد با طراحی سایت

سلام می کنم به شما کاربران همراه آی سی تی با جلسه سوم ویدیو مشاور در خدمتتون هستیم توی این ویدیو  به روش های مختلف کسب درآمد با طراحی سایت می پردازیم , مزایا و معایب هرکدام از این روش ها رو بررسی می کنیم و در انتهای ویدیوی آموزشی به شما می گیم که بهترین روش کسب درآمد با طراحی سایت برای یک تازه کاربه چه صورتی می تونه باشه پس اگر به طراحی سایت علاقه داریدو می خواید که از اون به درآمد برسیداین ویدیو رو از دست ندیدو تا انتهای این ویدیو رو ببینید.

 ۱-کسب درآمد از برنامه نویسی وب به روش کارمندی

یکی از روش های کسب درآمد با طراحی سایت روش کارمندیه توی این روش شما به عنوان کارمنددر یک ارگان یا سازمان شروع به فعالیت می کنید شرح وظایف مشخصی دارید و سریعا هم می تونید به درآمد برسید.امافرض کنیم که شما می خواین به عنوان یک کارمند در یک شرکت استخدام بشیدممکنه این سوال براتون پیش بیاد که چه کارهایی رو باید انجام بدید تا بتونید در جایگاه یک برنامه نویس وب قرار بگیرید و استخدام شوید.در ادامه سه گام اساسی رو که برای استخدام شدن باید بردارید به شما خواهم گفت پس یا ما همراه باشید.

 

۱- تبدیل به یک متخصص شوید.

در مرحله اول شما باید آموزش ببینید  سعی کنید روی خودتون سرمایه گذاری کنید.هرچه بیشتر و بهتر این کار رو انجام بدید سریع تر می تونید استخدام بشید.پس آموزش مهارت های طراحی سایت رو در اولویت کار خودتون قرار بدیدو سعی کنید تبدیل به یک متخصص طراحی سایت بشید.وکسب درآمد با طراحی سایت بپردازید.

۲-یک رزومه مناسب برای خودتان بسازید.

بعد از اینکه مهارت های لازم رو کسب کردید باید یک رزومه قدرتمند برای خودتان بسازید , نمونه کار داشته باشید و بتونید خودتون و مهارت هایی که دارید رو به بهترین نحو معرفی کنید.این گام از سه گام استخدام شدن خیلی مهمه و شما باید علاوه بر اینکه یک متخصص برنامه نویسی هستید برخورد اجتماعی خوبی هم داشته باشیدتا بتونید تاثیر گذار باشیدو جذب شرکت یا ارگان مورد نظرتون بشید.

۳-دنبال کار بگردید.

فرض می کنیم که شما یک متخصص هستید و یک رزومه قدرتمند هم برای خودتان ساختید.حالا ممکنه این سوال براتون پیش بیاد که کجا باید دنبال کار بگردید؟شما می تونید به چندین روش به عنوان یک طراح سایت استخدام بشید اما یکی از بهترین روش هایی که می تونید به سرعت از اون نتیجه بگیرید ساخت حساب کاربری در وب سایت جابینجااست این وب سایت جدیدترین فرصت های شغلی درشاخه های مختلف از جمله برنامه نویسی وب و طراحی سایت رو به شما معرفی می کنه کافیه به صفحه اصلی این وب سایت مراجعه کنید و شغل مورد نظرتون رو جستجو کنیدجدید ترین آگهی های استخدام رو به شما نمایش می ده که می تونید انها رو بررسی کنید و طبق شرایطی که دارید مناسب ترین انها رو انتخاب کنید.سعی کنید که توی این مرحله ملاکتون تنها پول نباشه و استارت آپ های معتبر یا شرکت هایی که سابقه دارند رو انتخاب کنید.در ویدیوی آموزشی مربوط به شغل کارمندی به صورت کامل این وب سایت رو بررسی می کنیم.

مزایای شغل کارمندی:

۱ – امنیت شغلی

اگر بتونید در یک شرکت معتبر استخدام بشید یک حقوق و بیمه ماهیانه دریافت می کنید و یک امنیت شغلی دارید, هر شرایطی هم که پیش بیادوحتی شرکت دچار ضرربشه شما هیچ مسولیت مالی در قبال شرکت ندارید پس کارمندی می تونه یک امتیاز مثبت برای شماباشه.

۲-سریعا به درآمد می رسید

با کارمندی نهایتا شما می تونید بعد از یکی دو ماه به درآمد برسید اما در روش هایی که در ادامه بهتون خواهم گفت ممکنه که یه مقدار زمان بیشتری لازم باشه تا به درآمداز طراحی سایت برسیدو این یک امتیاز برای کارمندی محسوب می شه.

۳- مسولیت کمتری دارید.

زمانی که شما شرکت خودتون رو راه اندازی می کنید و یا اینکه به روش های دیگه ای از طراحی سایت کسب درآمد می کنید ممکنه که تمام مسولیت ها متوجه شخص شما باشه اما یک کارمند شرح وظایفی داره و تنها بخشی از مسولیت های پروژه بر دوش اون قرار می گیره پس این یک مزیت برای کارمند به شمار می ره که می تونه از استرس و فشار شما کم کنه.

۴- تجربه کسب می کنید.

در این روش شما در کنار سایر کارمندان شرکت می تونید مهارت های خودتون رو ارتقاء بدید و کار تیمی رو تجربه کنید مطمئن باشید حتی اگر کارمندی درآمد کمی هم برای شما داشته باشه این مزیت می تونه روی آینده شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشه که صد البته به سعی و تلاش خود شما هم بستگی داره.

معایب کارمندی

اما دربالا به مزایای کارمندی اشاره کردم در ادامه معایب و محدودیت هایی رو که شغل کارمندی می تونه برای شما ایجاد کنه رو بهتون معرفی خواهم کرد.

۱-درآمد کمتری دارید.

قطعا وقتی که شما برای دیگران کار می کنید درآمد کمتری نسبت بهوقتی که برای خودتون کار می کنید دارید اما اگه توی شرکت معتبری استخدام شده باشید ممکنه به مرور زمان ارتقاء شغلی پیدا کنید و درآمد بیشتری هم به جیب بزنید این به سطح توقع و سازگاری شما بستگی داره در کل برای دیگران کار کردن موجب کاهش درآمد شما خواهد شد.

۲- محدودیت بیشتری دارید.

اگه شما برای خودتون کار کنید رییس خودتون هستید مدیریت زمان و نحوه انجام کار دست خودتونه و لازم نیست در این موارد به کسی پاسخگو باشید اما اگه کارمند جایی باشید آزادی عمل کمتری دارید و بیشتر باید رفتارهای خودتون رو کنترل کنید شخصیت یه سری از دوستان طوریه که تحمل فضاهای اداری کارمندی رو ندارند البته نه اینکه بسیار دشواره ولی خوب ممکن خلق و خو های متفاوتی وجود داشته باشندودوست نداشته باشند که برای دیگران کار کنند.

۳-رشد کمتری دارید.

وقتی که به عنوان یک کارمند استخدام می شیدفقط یه کارمند و یا در نهایت یه برنامه نویس ارشد هستید درسته که می تونید درآمد خودتون رو بیشتر کنید اما رشدی که می کنید و سابقه و احترامی که به دست میاد متوجه شرکت یا سازمانیه که برای اون کار می کنید که ممکنه یه شرکت شخصی هم باشه اما وقتی که برای خودتون کار می کنید این رشد مستقیما روی شخص شما تاثیر گذاره و می تونه شما رو به جایگاه اجتماعی خوبی برسونه پس اگه می خواین شروع به درآمد زایی از برنامه نویسی وب کنید حتما به این نکات توجه کنیدو دقیقا مشخص کنید که چه سطح توقعی دارید.

کسب درآمدبا طراحی سایت به روش فریلنسری

یکی دیگه از روش هایی که شما می تونید از طراحی سایت کسب درآمد کنید روش فریلنسینگ یافریلنسریه. تو این روش شمامی تونید با ایجاد حساب کاربری و ساخت یه رزومه مناسب توی وب سایت هایی که این خدمات رو ارائه می دهند با کار در منزل به درآمد های خوبی برسید. داشتیم دوستانی رو که توانسته اند با سعی و تلاش درآمد های خوبی رو به دست بیارند یکی از دوستان که تو این زمینه فعالیت می کنه تونسته که ماهیانه بالای ۱۰ میلیون تومن هم کسب درآمد ازاین سایت ها به روش فری لنسری داشته باشه.توی ویدیوی فریلنسر کیست و فریلنسینگ چیست؟ به صورت کامل پروژه هایی رو که برای من در طول یک ماه ارسال شده بررسی می کنیم.تو این ویدیو شما متوجه می شید که چطور می تونید با داشتن تخصص در زمینه طراحی سایت به راحتی به درآمد ماهیانه بالای ۱۰ میلون تومان برسید.

مزایای روش فریلنسینگ

  • رئیس خودتان هستید.

کسانی که به صورت فریلنسری کار می کنند خودشون رئیسند درسته که باید سر موعدی که قول اتمام پروژه رو دادن کار رو تحویل بدهند اما ساعات کار و تحویل کارشون رو خودشون مشخص می کنند و به کسی پاسخگو نیستند.

  • محدودیت زمانی و مکانی ندارید.

فریلنسرها در هرجا و هرمکانی که هستند می تونند پروژه بگیرند و کسب درآمد کنند تنها کافیه که یک خط اینترنتی پر سرعت داشته باشند.جالب اینجاست که می تونند از سراسر دنیا پروژه بگیرند و درآمد دلاری داشته باشندبرای این که با روش های کسب درآمد ارزی که بابالارفتن قیمت دلار خیلی طرفدار پیداکرده آشنا بشید می تونید مقاله افزایش قیمت دلار فرصتی برای درآمد زایی که در ادامه لینک اون رو براتون گذاشتم مطالعه کنید.و اما یک فریلنسر محدودیت زمانی هم نداره این به این معنیه که فریلنسر می تونه ۶ ماه در سال کار کنه و بقیه سال رو به تفریح بپردازه و یا در کنار خانواده از زندگی لذت ببره.

  • درآمد بسیار بالا تری می توانید داشته باشید.

فریلنسر ها محدودیتی در گرفتن پروژه ندارندواگر یک مقدار خلاقیت داشته باشند می تونند درآمد های میلیونی از طراحی سایت کسب کنند.داشتیم دوستانی رو که تیم طراحی سایت خودشون رو تشکیل دادن از وب سایت های فریلنسینگ ایرانی و خارجی استفاده کردند و توانسته اند که درآمد های بسیار بالایی از طراحی سایت کسب کنند.یک نمونه دوستانی که به صورت تخصصی برای یکی از مارکتینگ های خارجی فروش قالب وردپرس قالب طراحی می کردندو تونسته بودند درآمد میلیون دلاری کسب کنند البته این کار اصلا راحت نیست و باید دانش و تخصص بالا همراه با یک تیم خوب داشته باشید که علاوه بر طراحی با تکنیک های بازار یابی هم آشنا باشند.سعی می کنم یک ویدیو در این مورد براتون ظبط و روی وب سایت قرار بدم.

  • کارفرما و مشتریانتان را خودتان انتخاب می کنید.

قطعا براتون پیش آمده که در محیط کار با برخی از افراد دچار تنش بشید و یا کار کردن با شخص یا اشخاصی شما رو نارحت کنه اگه به عنوان یک فریلنسر فعالیت کنید می تونید ارتباطات کاری خودتون رو خودتون انتخاب کنید و از لحاظ روحی آرامش بیشتری داشته باشید.

معایب روش فریلنسری

  • حقوق ثابت و بیمه و مزایا ندارید.

در روش فریلنسری برای کسب درآمداز طراحی سایت شما حقوق ثابت و بیمه بازنشستگی ندارید و ممکنه که در یک ماه درآمد بالایی داشته باشید و در ماه دیگه نتونید درآمدخوبی داشته باشید اما نگران نباشید من به شما تظمین می دم با وب سایت های خوبی که در این زمینه تو کشورمون راه اندازی شدند اگر واقعا تخصص داشته باشید می تونید بدون هیچ نگرانی و استرسی درآمدهای میلیونی داشته باشید .

  • دیرتر به درآمدمی رسید.

ممکنه درابتدای کار نتونید موفق باشیدو زمان بیشتری لازم باشه که از این شغل درآمد کسب کنیددلیلاون هم اینه که شما باید نمونه کار قدرتمند و یک رزومه خوب داشته باشیداما مطمئن باشید وقتی که از این مرحله عبور کردید می تونید به درآمد های بسیار بالایی دست پیدا کنید سعی می کنم یه ویدیوی آموزشی دراین مورد براتون ظبط کنم و مراحل کار رو به صورت چک لیست براتون توضیح بدم.شما عزیزان هم در بخش سوالات متداول وب سایت سوالات خودتون رو بپرسید تا بتونم ویدیوی کامل تری برای شما عزیزان تهیه کنم.

  • مسئولیت تمام کارها بردوش خودتان است.

یادم میاد که تازه کار فریلنسری رو شروع کرده بودم و نزدیک یک ماه برای طراحی یه قالب وقت گذاشتم کار رو بسیار تمیز و عالی انجام دادم و زمان اون رسیده بود که دستمزد کار رو بگیرم اما متاسفانه با مشکلی که با کارفرما پیداکردم پروژه کنسل شدو یادمه که خیلی ناراحت بودم اما خوب نهایتا تونستم اون کار رو به شخص دیگه ای بفروشم بگذریم این مسائل هم ممکنه توی کار براتون پیش بیاد اما وقتی که حرفه ای تر شدید خود به خود این مسائل حذف می شوند.

شرکت طراحی سایت راه اندازی کنید.

امروزه شاهد این واقعیت هستیم که کسب و کارهای سنتی پتانسیل لازم رو برای رشد سریع از دست داده اند با بالا رفتن رقابت در بازار سنتی شما برای اینکه بتونید به موفقیت برسید باید سرمایه زیادی داشته باشید در غیر این صورت شکست می خورید البته روی صحبت من با کسانیه که تازه می خواهند شروع کنند و دانش و تجربه کار در بازار و یا رابطه لازم برای رسیدن به موفقیت رو ندارنداما دنیای اینترنت جاذبه ها و درآمد های خودشو داره و بسیاری از کسب و کار ها می خواهند که بیزینس خودشون رو وارد دنیای اینترنت کننداینجاست که یه فرصت مناسب برای طراحان سایت پیش میاد و می تونند درآمد های خوبی از طراحی سایت داشته باشند البته کار راحتی نیست اما خوب اگر مهارت و دانش لازم در زمینه طراحی سایت رو داشته باشید می توانید اون رو انجام بدید.ناگفته نمونه که این تب کسب و کار اینترنتی روز به روز داره بیشتر و فراگیر تر می شه و خیلی ها دوست دارند که کسب و کار خودشون رو وارد دنیای اینترنت کنند که این می تونه بازار کارمناسبی برای طراحان سایت ایجاد کنه.به خاطر اینکه می خوام برای روش های دیگه ویدیوی اختصاصی بسازم و زمان این  ویدیو زیاد نشه از مزایا و معایب این روش ها فعلا فاکتور می گیرم تا انشا الله توی جلسات بعد به اونها بپردازم یشرکت های موفقی رو داریم که ماهیانه درآمد بالای چند صد میلیون تومان از طراحی سایت دارنددر ویدیوی بررسیشرکت های موفق  و قدیمی طراحی سایت در ایران کاملا شما رو با این شرکت ها و درآمد هایی که دارند آشنا می کنم.

افزونه یا قالب برای سیستم مدیریت محتوای ورد پرس بسازید.

یکی از محبوبترین سیستم های مدیریت محتوا که نزدیک به ۲۵ درصد از وب سایت های دنیا با اون ساخته شده اند و روز به روز هم این وب سایت ها درحال افزایش هستندسیستم مدیریت محتوای وردپرسه.شما می تونید با ساختن قالب یا افزونه برای این سیستم مدیریت محتوای پر طرفدار و فروش اونها توی مارکت های وردپرس به درآمد های بسیار بالایی دست پیدا کنید.در ویدیوی آموزشی که برای این موضوع خواهم ساخت به صورت مفصل در مورد نحوه کسب درآمدبا این روش براتون صحبت خواهم کرد.

آموزشگاه آنلاین راه اندازی کنید.

ممکنه شما چندین سال در زمینه طراحی سایت فعالیت داشته و توانایی تدریس رو داشته باشید. یکی از کسب و کارهایی که می تونه شما رو به درآمد های بسیار بالایی برسونه راه اندازی یک وب سایت آموزشی البته به نتیجه رسوندن چنین کسب و کاری کار آسانی نیست و بایدبا تکنیک های بازاریابی و تولید محتوا هم آشنایی داشته باشید.به هر حال آموزش آنلاین می تونه گزینه ای مناسب برای رسیدن به درآمد های بالا باشه سعی می کنم یه ویدیوی آموزشی رایگان در این زمینه برای شما عزیزان ضبط کنم و به صورت مفصل در مورد مباحث فنی و غیر فنی این موضوع براتون صحبت کنم.

استارت آپ راه اندازی کنید.

یکی از پرسود ترین و پردرآمد ترین گزینه های کسب و کار اینترنتی که شاهد رشد چشمگیر اونها در ۱۰ سال گذشته در کشورمون بودیم استارت آپ های موفقی مثل : اسنپ و تپسی هستند این کسب و کارها به قدری بزرگ شده اند که در تمام استانهای کشور نیرو استخدام می کنند و به فعالیت خودشون ادامه می دهند به عنوان مثال استارت آپی ماننداسنپ بالای ۱۰۰۰ نفر نیروی انسانی در اختیار خودشون دارند اما این استارت آپ ها چگونه شروع کردند و چگونه موفق شدند؟ شما هم اگر بخواهید استارت آپ راه اندازی کنید و برنامه بلند مدتی برای خود دارید باید طراحی سایت یادرو بگیرید زیاد پیش آمده که استارت آپ هایی بوده اند که به خاطر نداشتن سرمایه و دانش فنی در زمینه طراحی سایت از پس هزینه های سرسام آور طراحی سایت برنیامده اند و در نهایت با وجود اینکه ایده بسیار خوبی داشته اند نتوانسته اند که آن را به درآمد برساننداما اگر شما طراحی سایت بلد باشید می توانید بدون داشتن سرمایه و یا حداقل با کمترین سرمایه استارت آپ خودتون رو راه اندازی کنید.سعی می کنم یه ویدیوی آموزشی در مورد استارت آپ ها موفق برای شما عزیزان تهیه کنم و شما رو با پتانسل درآمد زایی وحشتناک و شگفت انگیز این کسب و کار ها آشنا کنم.

 

 

 

 

 

 

آموزش سئو...
ما را در سایت آموزش سئو دنبال می کنید

برچسب : کسب درآمد از طراحی سایت,طراحی سایت, نویسنده : فرشید رامسری mamad بازدید : 121 تاريخ : شنبه 25 اسفند 1397 ساعت: 0:15